Monday, September 16, 2013

Phablet pertama Nokia yang akan datang pada 26 September?
























Nokia disebut-sebut akan melancarkan peranti pertama Windows Telefon dengan paparan enam inci akhir bulan ini: imej Lumia Nokia 1520 telah bocor dan sekarang ciri-ciri  dan tarikh ia bakal dilancarkan.
Disertakan paparan HD penuh 6-inci, peranti ini dipercayai mempunyai 2GB RAM, Qualcomm Snapdragon pemproses 800, 32GB terbina dalam simpanan dan, jika tidak mencukupi, slot MicroSD disediakan untuknya sebagai tambahan.

Diserta skrin yang lebih besar, lebih baik, telefon akan mengisytiharkan update utama yang pertama untuk Windows sistem operasi telefon. Serta sokongan penuh HD, OS diolah juga akan menampilkan mod Memandu baru untuk menggunakan telefon bimbit di dalam kereta.

Nokia juga sedang berusaha mencipta sebuah tablet Windows berkuasa dan ada kemungkinan besar ia akan dilancarkan pada majlis yang sama. Peranti Windows Phone telah berjuang untuk menarik aplikasi dari beberapa internet terbesar di dunia dan syarikat-syarikat berteknologi tinggi, terutama Instagram dan Google, tetapi hanya lebih setahun, telefon telah berjaya mengambil tempat BlackBerry nombor tiga dari segi global jualan telefon pintar.

Sama ada atau tidak ia boleh membina kemajuan ini masih belum dapat dilihat, tetapi dari segi teknologi pengimejan, Nokia Lumia Windows Telefon tetap tiada tandingan dari segi keupayaan fotografi mereka dan bagi sesetengah pengguna, prestasi ini membuktikan cukup untuk menggoda mereka untuk membuat lonjakan pembelian.

No comments:

Post a Comment